Monday, July 6, 2009

Long lost love...

Perrgghhh… begetar asai pala patung lemai tu tadi. Lama udah enda muka friendster aku, tetiba asai ati tetenguk ka muka. Maya aku ka masuk kia, terpaksa la verify email laban lama udah enda dibuka. Kebetulan ga email aku nya lama udah enda dikena aku. Laban aku udah ngena email ke baru ndai ngena hotmail agi. Dipendekkan cerita, aku pun log in meh ngagai email nya laban ka verify untuk ku log in ngagai account friendster ku.
Sekali … jeng… jeng.. tegepang jantung aku meda email dalam inbox. Bisi birthday reminder sulu lama ku suba…… uuuwwwaaaaaaaaa….. lama amat aku udah lost contact enggau mensia nya. Meda nama ia… ngasuh jiwO aku bedarah baru a.. lelengau ke ia tetiba asai batin ku. Kejam mat asai ia dunia tu enggau aku laban aku kehilangan ia tanpa sepatah kata.. tanpa pesan tanpa kata…. Well… laban ke ngasai diri lelengau… aku pan nguji ga email ngagai ia… dah nya.. ku pegi mandi … dah mandi ku meda baru inbox… hurmmmmm… meda Delivery Failure… ouh… shiinuuuuu endar asai ia… cakos amat ga reminder nya .. enggai enda nganjung birthday reminder… birthday ia kena 25/5 sarinya. Aku pan nadai ingat langsung… semina nama ia aja agi lekat dalam untak aku tu. Apa-apa pun .. arap ke ia bahagia aja meh. Ukai nasib panjai begulai … ko Ngalai … :P

2 comments:

Mr.J said...

I telah berpindah ke alamat dibawah

www.pengerindu.com

Regards, Bungaipengrindu.

Sara Jane Lulung said...

okies BP.. noted ..

 
Shimmering Lone Star © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina