Monday, June 22, 2009

Kehilangan sahabat...

Aku baru ninga rita siku ari bala kaban ke sama batch KDC enggau aku udah nadai kena lemai ari 6 tu tadi. Kaban ti ko aku nya ianya Kak Sofiah. Ia ngajar ba SK Ladang Baru, Lawas. Sinu asai ati laban ia ninggal ke laki enggau 2 anak ia ti agi mit. Arap ke roh ia berada di kalangan orang yang beriman. Tenang lah engkau di sana Kak... Kami tak akan melupakan kenangan yang pernah kita lalui bersama. Kami merelakan kepergian akak walaupun perit untuk diterima.Semoga roh mu dicucuri rahmat.

4 comments:

Keavy™ said...

Oh? Sinu amat. May her soul rest in peace...

keranjaimanok said...

Salam Takziah....

Aku ujung minggu tu tadi pan tekenyit bala classmates (baru tetemu pangan diri ba FB) nusi siku classmate kami suba udah 3 taun nadai. Enda nyangka... semua tekenyit.

Amy's Sweetbite said...

my condolences. May she rest in peace. Amen.

Sara Jane Lulung said...

keavy -- >> nya meh .. sinu ngenang ia neh... enda berasai nitik ai mata tekenang ke ia.. umur ga agi biak.


keranjai --->>> nya meh kitai enda nyangka, taja agi biak pan enti petara udah ngangau .. :(

amy --->> sama-sama kitai sembiang ke ia... agi tekenyit mat aku enti tekenang.

 
Shimmering Lone Star © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina